Translate

Zoek je iets?

vrijdag 6 januari 2017

Outfitpost Wolwevershaven te Dordrecht



Hoi allemaal,

Vandaag voor mij best iets spannends, ik ga jullie namelijk vandaag voor het eerst een outfitpost laten zien. MEGA excited.
De foto's zijn genomen in de binnenstad van Dordrecht, want daar was ik deze kerstvakantie. Ik heb mijn zusje meegesleept en we zijn samen langs de mooiste plekjes van Dordrecht gegaan om foto's te maken.


Complete outfit staand

Complete outfit zittend



Polaroid





 
Details



Op de foto's zie je
Een blouse van The Sting
Een broek van Hollister
Schoenen van Puma
Een horloge en armbandje van Daniel Wellington
Een zonnebril van H&M
Een polaroidcamera van Hema 

De Wolwevershaven in Dordrecht
 De Wolwevershaven is een oude haven in Dordrecht, het is vlakbij het Stockholmhuis en het Huis van Gijn.
Het lijkt wel of de tijd hier heeft stilgestaan, alles is nog zo oud, heel mooi!


Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Follow