Translate

Zoek je iets?

vrijdag 17 juli 2015

Het is weer tijd voor een WINACTIE



Hoi allemaal,

De afgelopen week is er omtrent mijn blog nogal wat gebeurt. Musicalmeid heette ineens geen musicalmeid meer, maar C like celebrate en ik haalde de 100 likes op Facebook.Reden voor een feestje toch? Dat vond ik ook! Ik doe weer een winactie!



Wat kan je winnen?

Ik maak weer één pakket met dingen die je kan winnen in dit pakket zit het volgende
-  Victoria's Secret fragrane mist in de geur Amber Romance
-  Rimmel London Rita Ora nagellak in de kleuren 408 Peachella en 270 sweet retreat (dit zijn mijn favoriete nagellakjes en ik schreef er ook ooit een review over)
- Maybelinne New York Babylips in de kleur peach kiss
- Armband van Style of Bracelets  

Wat moet je doen?

 Om kans te maken op dit te gekke pakket moet je drie dingen doen
- Mijn Facebook pagina liken
- De Facebook pagina van Style of Bracelets liken
- Hieronder een reactie achterlaten met een geldig e-mailadres (anders kan ik je niet bereiken als je gewonnen hebt) (je hoeft dit email adres niet in de reactie te verwerken als je niet wilt dat iedereen die ziet, wat ik heel goed kan begrijpen :) )


Wat kan je doen om extra kans te maken?

Wil je extra kans maken op dit pakket? Dat kan! Voor iedere onderstaande actie die je onderneemt gaat je naam een keertje extra in de pot! (Als je extra stappen voltooid zet dat in je reactie erbij) 

- Volg mijn blog via Bloglovin
- Volg mijn blog via Instagram


De winactie loopt t/m 2 september 12:00, omdat dan de vakantie over is en ik wil dat iedereen een eerlijke kans maakt! Toch raad ik je aan zo snel mogelijk mee te doen. Je kan meedoen als je in Nederland of België woont :).

Als er vragen of opmerkingen zijn, stel ze gerust!

Tot snel!

(Facebook heeft niets te maken met deze winactie)



7 opmerkingen:

  1. Hey,
    Super leuk dat je de 100 likes hebt.
    Mijn e-mail adress is lily-sikkes12@hotmail.com
    Ik volg je ook op blogloving
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je pagina's geliked, de dingen die je kunt winnen zijn super leuk (: mijn email is kim.kimkim@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, wie heeft er gewonnen??

    BeantwoordenVerwijderen

Follow